Δημιουργία Authority Record στο Sierra
Πεδίο Εφαρμογής: Αυτές οι οδηγίες βρίσκουν εφαρμογή εάν επιλέξετε να δημιουργήσετε εγγραφές καθιερωμένων όρων στο Sierra. Μπορείτε να δημιουργήσετε εγγραφές χρησιμοποιώντας ένα προκαθορισμένο template ή εισάγοντας έτοιμη εγγραφή μέσω του Zclient ή από τον Η/Υ με Data Exchange εφόσον έχετε “κατεβάσει” εκεί την εγγραφή.
Μονάδα: Καθιερωμένοι όροι
Με χρήση template
- Φροντίστε στο σημείο που λέει FUNCTION να είναι επιλεγμένη η λειτουργία Catalog (εικόνα 1)
- Επιλέγετε File>New Record>Authority Record (εικόνα 1)
- Στο διαλογικό παράθυρο επιλέγετε από τη λίστα που εμφανίζεται κάτω από το Select Template το πρότυπο που αντιστοιχεί στην εγγραφή που πρόκειται να αναπτύξετε και πατάτε Select. (εικόνα 2)
- Εμφανίζεται η φόρμα με τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα πεδία. Για τις λειτουργίες Editing των εγγραφών επιλέξτε εδώ (εκκρεμεί Link). Προσοχή: τα πεδία δεν εξαντλούνται σε αυτά που αναφέρονται στη φόρμα.
- Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την ενέργεια δημιουργίας νέα εγγραφής επιλέξτε Cancel>στο διαλογικό παράθυρο Yes. Το σύστημα σταματά τη διαδικασία χωρίς να αποθηκεύει ο,τιδήποτε στη βάση. (εικόνα 3)
Μέσω zclient
- Επιλέξτε Catalog>στο search box επιλέξτε από το drop down menu Remote> στο διαλογικό παράθυρο επιλέξτε μία από τις δύο βάσεις που βρίσκονται στον μεγάλο κύκλο. (εικόνα 4)
- Πληκτρολογήστε στην αναζήτηση “W” τον όρο που ψάχνετε και επιλέξτε Search (εικόνα 5)
- Όταν ολοκληρωθεί η έρευνα επιλέξτε Close (εικόνα 6)
- Εάν το αποτέλεσμα της αναζήτησης είναι μόνον ένα το σύστημα εμφανίζει αμέσως την εγγραφή. Εάν είναι περισσότερα τότε τα εμφανίζει σε λίστα. Η εικονοποίηση παρουσιάζεται σε Compact view. Για να την εισάγετε και να την επεξεργαστείτε επιλέξτε Edit (εικόνα 7)
- Για τις λειτουργίες Editing των εγγραφών επιλέξτε εδώ (εκκρεμεί Link).
Με upload από τον Η/Υ σας (Data Exchange)
Η λειτουργικότητα θα παραμείνει στη διάθεση των Systems Administrators του συστήματος
[Τελευταία ενημέρωση κειμένου 10 Μαΐου 2019]